vorba lui ozzy, just a dreamer

i-am visat pe toți

cu amănunte pe care nici ei nu le știau

fără nicio legătură cu viața lor, uneori

treceau prin întâmplări

de care-și dădeau seama că le găsesc

doar în visul meu


i-am visat pe toți câți i-am cunoscut

să fi scăpat unul sau doi


mulți mi-au spus

mă simt mai bine în visele tale

parcă e altă climă

parcă altfel mergi cu noi în creier

și nu ne zgudui atât

culorile sunt mult mai vii și ne simțim

mai aproape unii de alții

e mai multă pace


mă miram

de unde atâta pace


sau chiar am primit sfaturi cum să fac din asta

o afacere

să fiu un manager bun cu studiu de marketing

campanie publicitară agresivă

sloganuri coercitive

veniți pe tărâmul viselor

ați fost vreodată în cel mai frumos vis

dați-vă șansa unui sejur în vis


dar m-am sustras

vezi tu, una e s-o faci pentru prieteni

sau pentru cei cunoscuți

aiurea și alta pentru cine vine și-ți întinde un

cec sau cash

făcându-te servil chiar și în visele tale


prietenii mă sfătuiau să mă las de slujbă

fă-ți treaba asta ca lumea

ești cel mai bun visător din câți cunoaștem

și chiar de suntem prieteni

te plătim pentru asta


mă rugau dormi mai mult, dormi măcar

opt ore pe noapte ca să putem și noi

să rămânem cu un fir epic consistent


de-un timp nu mai visez

poate s-au supărat toți pe mine

am început chiar să nu mai dorm de frica

viselor în care n-ar mai veni nimeni


Poem de Dan Mihuț – din volumul „Autodafe” (2008)


8 responses to “vorba lui ozzy, just a dreamer

Lasă un comentariu