nu m-a văzut nimeni

aici unde visele nu au căutare
e vară doar pentru o singură zi
ei sunt pregătiți pentru sărbătoare
atunci când închizi ochii
lași ploaia să cadă

 

am găsit în curtea din spate
o piatră mică în formă de inimă
am pus-o în buzunar
nu m-a văzut nimeni

 

 

Poem de George Floarea

3 responses to “nu m-a văzut nimeni

  • boteugen74

    a doua strofă poate constitui un poem în sine. Prima nu pare să aibă legătură cu cea de-a doua și e desuetă și fără miez. Plus că rima aia (voluntară sau nu) mie cel puțin nu-mi sună bine deloc. Doar o părere.
    Hai te salut și abia aștept să-ți citesc volumul.

    Eugen

    • quasiote

      O legătură există, cel puțin în mintea autorului ea este evidentă. Rima este clar involuntară. Nu înțeleg de ce te interesează un volum în care vor fi rânduri desuete și fără miez.

      George

  • boteugen74

    pentru că știi bine că există și texte pe care ți le apreciez. Și știi bine asta. Întotdeauna ți-am spus la modul onest ce-mi place și ce nu . Eugen

Lasă un răspuns

