să nu-mi mai amintesc

 

pentru că așteptasem cu anii
să văd florile cactusului de pe balcon
i-am pus îngrășământ
și l-am așezat în poziția cea mai expusă la soare
într-o seară de iulie s-a întâmplat
după asfințit o floare în formă de pâlnie s-a deschis
am admirat-o minute în șir și i-am făcut poze

 

înainte să adorm m-am dus s-o mai văd o dată
deasupra ei era un liliac ce îi lua polenul
l-am zărit doar pentru o fracțiune de secundă
nimeni nu m-a crezut
încă am în minte seara când s-a întâmplat
vara când o iluzie cu aripi plăpânde
s-a făcut pentru totdeauna
nevăzută
 Q

4 responses to “să nu-mi mai amintesc

Lasă un răspuns

