Noi teritorii pentru poezie

de-acum trupul meu nu mai este al meu
ci doar al acestor femei străine care sporovăiesc într-una
într-o lume îndepărtată paralelă cu universul organelor mele
și al paletei de cobalt din capul straniu al cobaltronului
pe harta acestor teritorii încă necunoscute poeziei române
scrie Hic sunt leones dar eu am fost pe aici înaintea voastră
ca exploratorul din junglă între triburi stranii de canibali
se poate trăi și dincolo de aceste granițe nu vă fie frică
se poate trăi

 

Poem de Ion Zubașcu
One response to “Noi teritorii pentru poezie

Lasă un răspuns

